Proces realizacji zamówienia w 7 krokach
1. Krok pierwszy. Dokładne zbadanie potrzeb klienta. Dokładne wyliczenia w celu ustalenia tego, jakie zużycie energii elektrycznej generuje Twoje przedsiębiorstwo. Jakie są miesięczne wydatki na prąd oraz ile kilowatogodzin prądu jest wykorzystywane.
2. Krok drugi. Zbadanie terenu, na którym postawione są budynki, których dachy mają stać się podstawą dla paneli solarnych. Istotne elementy to kąt nachylenia dachu, jego ekspozycja na promienie słoneczne. Dodatkowo przeprowadzamy analizę danych meteorologicznych, które dostarczają nam informacji, jak dużej ilości światła słonecznego można spodziewać się w danym regionie.Dzięki temu jesteśmy w stanie wybrać najbardziej optymalną instalację.
3. Krok trzeci. Po dokładnym zbadaniu posesji, na której mają znaleźć się panele słoneczne, podejmowana jest jedna z najważniejszych decyzji. Czy panele słoneczne zostaną zamontowane na dachu budynku, czy być może bardziej optymalne będzie wykorzystanie naziemnego systemu paneli solarnych.
4. Krok czwarty. Proces wyboru optymalnej dla Państwa oferty i przedstawienie kosztorysu.
Oferta zawiera informacje:
- jakie urządzenia zostaną zastosowane i jaki sposób będą one zamontowane.
- szczegóły dotyczące tego, jak duża będzie cała konstrukcja.
- dokładne wyliczenia dotyczące wydajności zaproponowanej instalacji fotowoltaicznej, jak również tego jak dużych oszczędności możemy wygenerować
- można spodziewać się także uzyskania wizualizacji, dzięki czemu będą Państwo mogli zobaczyć jak będzie prezentować się instalacja, co pozwoli na podjęcie w pełni świadomej decyzji.
5. Krok piąty. Montaż paneli solarnych. Proces ten jest stosunkowo szybki. W znaczącej większości przypadków trwa on maksymalnie jeden dzień, jednak w zależności od wielkości instalacji możliwe jest, że potrwa on nieco dłużej. Informacje na temat tego jak długo potrwa montaż uzyskają Państwo przed jej rozpoczęciem. W czasie montażu wykonuje się następujące czynności:
6. Krok szósty. Przygotowanie konstrukcji, na której zostaną ułożone panele.
- Rozłożenie niezbędnego okablowania
- Umiejscowienie falownika w ustalonym wcześniej z klientem miejscu
- Montaż paneli i podłączenie instalacji do sieci elektrycznej.
7. Krok siódmy. Zgłoszenie instalacji do operatora systemu dystrybucji.
Zadaniem operatora jest wymiana licznika energetycznego na licznik dwukierunkowy, który pozwala który pozwala zarówno na pobieranie energii jak i jej oddawanie. Po wymianie licznika należy podpisać tzw. umowę kompleksową z operatorem.
Przedstawione na tej stronie wyliczenia, kosztorysy i inne dane mają walor jedynie symulacji i są jedynie przykładowym przedstawieniem potencjalnych rozwiązań. Nie stanowią one w żadnej mierze zapewnień właściciela marki ani oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Celem uzyskania dokładnych informacji prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem.
Marka WhiteLabel jest własnością GAUDI Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Więcej informacji na temat naszej firmy w zakładce "Kontakt".